Dlaczego w Quest?
Założyciel i Konsultant Zarządzający Quest (od 2001). Praktyk w budowaniu i zarządzaniu efektywnymi zespołami zadaniowymi (od 1987), trener biznesu (od 1994), ponad 2500 dni pracy warsztatowej z pracownikami i menedżerami każdego szczebla zarządzania, praktyk sprzedaży (od 1992), kustosz i menedżer bazy wiedzy Quest, autor programów rozwojowych zwłaszcza w obszarze przywództwa i negocjacji.
Od początku kariery (1988) pracuje w międzynarodowych środowiskach. Wychowanek konsultantów i trenerów holenderskich Frederika Engelsmana i Marka Karelse; do dziś utrzymuje z nimi przyjazne kontakty, wymianę wiedzy i doświadczeń.
Zakres doświadczenia merytorycznego:
Przywództwo – postawy, techniki i praktyka, sprzedaż/zakupy, negocjacje, relacje z klientami, techniki pracy zespołowej, zarządzanie priorytetami, budowanie efektywnej kultury organizacyjnej i jej systemy wewnętrzne
W Quest odpowiada za…
(zewnętrznie) rozmowy zapoznawcze, akwizycję, marketing, relacje, komunikację bieżącą i projektową z klientami, badanie potrzeb organizacji, wyznaczenie celów projektów, badanie potrzeb rozwojowych, tworzenie, kosztorysowanie i koordynację projektów, realizację pracy warsztatowej, (wewnętrznie) utrzymanie i aktualizację bazy wiedzy Quest, tworzenie i współtworzenie programów, zapewnienie spójności pracy Zespołu Quest względem kluczowych wartości i zasad wewnętrznych, osiąganie i mierzenie rezultatów biznesowych realizowanych projektów
Pracuje w językach polskim i angielskim
Profil LinkedIn:
www.linkedin.com/in/marcelklimczak