Dlaczego w Quest?
Pracuje z nami od początku istnienia Quest (2001). Praktykę handlowca zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach (m.in. otrzymał tytuł Przedstawiciela Handlowego Roku), Reynolds Tobacco, COTY Polska, ECOLAB, Werner & Mertz. Jako Dyrektor Regionalny organizował struktury organizacyjne i handlowe regionalnego oddziału PTE Big Banku Gdańskiego, gdzie zarządzał 120-osobowym działem handlowym. Jest świetnym trenerem-praktykiem technik i postaw handlowych. Szybko nawiązuje dobry kontakt z uczestnikami, co pozwala osiągać optymalne rezultaty nawet bardzo intensywnych zajęć. Ujmujący sposób bycia Jacka, jego fachowe, bezpośrednie, praktyczne i pełne pogody ducha podejście do ludzi i zadań są w dużej mierze powodem jego sukcesu jako trenera biznesu. Certyfikowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania (NLP).
Zakres doświadczenia merytorycznego:
Procesy i techniki sprzedaży B2C/B2B, zasady i techniki obsługi klienta, coaching kadry handlowej, tematyka organizacji czasu pracy, wyznaczania celów i priorytetów, zarządzanie projektami.
W Quest odpowiada za…
Prowadzenie rozmów analizujących potrzeby klientów, współtworzenie, konsultowanie programów i planów projektowych, realizację pracy szkoleniowo-warsztatowej, raportowanie, pomiar rezultatów, uzupełnianie bazy wiedzy.